Jag saknar Alexandra!

Blä. har bara skickat 2 sms till Alex idag.
Saknar henne. Känns helt ofattbart att vi inte pratat med varandra.
Läste igenom min blogg och stannade på våran "svampbild", kom då även att tänka på att de inte var lika skoj att dansa fuldansen själv utan henne, dock så försökte Mojjan härma mina moves. HAHA!
Måste nog skicka ett sms till henne precis just nu.

"Saknat dig idagö. Bloggar om dig istället"

I morrn får jag förhoppningsvis träffa det lilla odjuret igen!

Fick svar snabbt men det vågar jag inte blogga ut men hon är verkligen helt underbar denna dam.
Tänk att hon alltid får som hon vill. Jag hoppas hon låter "mannen" krypa.
Sätter mannen inom ":ar eftersom jag inte anser att han är en man utan en liten omogen pojke som han betett sig fram tills nu.

Hennes lille vän AW (Hoppas du förstår vem du är eftersom jag vet att du läser min blogg lite då och då) och jag får slå oss ihop och hitta en bra kille åt henne.

PUSS PÅ DIG GUMMAN!
Tycker om dig så mycket och kommer finnas för dig så länge du behöver!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Konfirmationen är till helgen. Alltså Lördag den 10:e OCH söndag den 11:e. Tiden vet jag inte än men det ska jag ta reda på. Vi har bara fått tider för när Emelia ska vara där, men det löser jag typ senast tisdag.

2008-05-04 @ 23:33:19
URL: http://frubempas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0