MIN ÄLSKADE DOTTER

Ligger här och lyssnar på hennes andetag, tårarna rinner nedför mina kinder.
Det gör så ont i kroppen att se henne må såhär.
Känns som jag står maktlös, tvingar i henne alvedon för att hon skall kunna fungera.
Torkar hennes tårar när hon gråter av smärtan och för att orken är slut, men vem kramar mig när mörkret kommer och hon har somnat.
Då släpper den där starka människan jag egentligen är taget och bryter ihop.
Det värsta jag vet är när min dotter är sjuk, jag känner mig så ensam och hjälplös.

Kommentarer
Postat av: G

Hoppas Moa mår bättre idag så att även du kan få må lite bättre och komma ut en stund.

2008-05-19 @ 07:25:42
Postat av: bgn

förstår hur det känns när ens barn är sjukt. Men det är lika för oss alla mammor och det blir inte bättre för att dom blir större. Men man går starkare ur efter en kris,
Nu är det över för den här gången och så småning om kommer du att hitta någon som håller om dig också

2008-05-19 @ 16:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0