Min första tjejfilm..

Nu har jag precis sett min första tjejfilm helt ensam i mörkret, nedkrupen i sängen med glass och godis.
27 dresses blev de..
Är övertygad om att vissa av dessa saker skulle kunna hända i verkligheten, de sista månaderna i mitt liv har bevisat att det kan vara så.
Ligger med ett leende på läpparna.


Vet ni vad mobilsjukan är, när man känner vibrationerna från telefonen eller hör signalen även fast den egentligen inte ringer.
Jag har även PP-sjukan, jag hör PP´s insulinpump även fast jag vet att han inte är i närheten. Konstigt!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Det var jag som försökte ringa dig...PUCKO =)

2008-05-07 @ 22:55:11
Postat av: Lari - Skånsk brandman i Norrland...

Haha.. men, jäkla tur att du inte körde över mig då ju!
Jag var så fokuserad på att komma in i löpningen, så jag la inte ens märke till dig..=/

Du får tuta nästa gång...

2008-05-07 @ 23:49:38
URL: http://webkocken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0