Nytt favoritmärke.

Jag har precis beställt 3 nya tröjor från mitt nya favoritmärke: Emily.
Nu skall jag se nån dålig tjejfilm och tycka synd om mig själv.. *ler*
Erkänner faktiskt att jag tycker rätt synd om mig nu, inte för att jag är ensam utan för att jag är SJUK!
JAG HATAR ATT VARA SJUK! Finns det någon som gillar de?

Pappa PUCKO ringde för ca 1 timma sedan och frågade hur jag mådde idag.
Jag är evigt tacksam för att han fixade mat åt mig igår. Detta är en av de snällaste människor som finns.
Sedan ringde T3 för bara några minuter sedan. Han satt ute i solen och myste, de vill jag också göra.
Men här sitter jag, under täcket i soffan, klädd i S´s gamla traktortröja och samma flätor som jag gjorde i gårmorse.
S kommer aldrig få tillbaka sin traktortröja. Jag älskar den! Har ju bara haft den i snart ett år.

image499

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0