Som vanligt..

.. kan jag inte sova och börjar fundera på sjuka saker.

 

Jag har inte riktigt förstått hur vissa människor kan få skriva i tidningar.
Jag trodde att man hamnade i rätten efter att man begått brott och människorhandel/koppleri är väl ett brott eller?
Men denna man har tydligen "gjort 2 flugor på smällen" genom att sälja sin fru i rätten.
Skrivfels-Nisse!

Nått mer onödigt vetande så här på kvällskvisten är att om man söker på skrivfelsnisse på google bilder får man upp en bild på typ biffar och så står det om bostongurka, vad har det med skrivfelsnisse att göra?
Kanske är han som gjort dem iofs... hmmm.. nu blev jag hungrig.

Talade precis med T3.
Här har jag funnit en människa som är minst lika knäpp som jag är, om inte ännu mer sjuk i huvudet.
Började med att han ringer och surrar om att Camilla skriver sakta på facebook, OK? VA? JAHA?
-Hon skriver sakta, är de du som skickar sms? Hej, förlåt att jag ringde.. bla bla bla, Kram M, Jaha, ja hon ringde säkert 4 ggr idag... bla bla bla.
Det tog ca 3-4 minuter innan jag förstod att han faktiskt pratade med mig *ler*
Killar kan alltså göra flera saker samtidigt, de kan bara inte få rätt sak på rätt plats.
Men jag tycker om dom här 2 toka ändå, T3 och Camilla får mig att känna mig normal.
TACK!

Nä nu ska jag gå in i värmen igen, de börjar bli kallt här ute på balkongen under filten.
Ska fortsätta se The perfect man.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0