Tankar och förslag..




Lyssnar på Jeff Buckleys Hallelujah.
Det går många tankar i mitt huvud när jag hör denna nu för tiden. Låten är helt underbar och har fått en otrolig innebört i mitt liv.

well there was a time when you let me know
what's really going on below
but now you never show that to me do you
but remember when i moved in you
and the holy dove was moving too
and every breath we drew was hallelujah


*******************************************************************


Dagen på jobbet har bestått av ett telefonmöte och en massa mötesbokningar och ett och annat skamligt förslag.
Rätt skönt att sitta på kontoret idag eftersom jag har så fruktansvärt mycket att göra och blir borta hela nästa vecka,
Stockholm igen, en hel vecka utan Mojjan.... SUCK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0