Godmorgon!

Idag är den efterlängtade dagen. Idag får jag umgås hela dan med mina underbara kollegor!!
Börjar med att åka på kontoret en sväng för lite jobb innan vi ska iväg på skojigheter! LÄNGTAR!
Jag har verkligen saknat dessa människor, så glad att jag får vara med.

Men för tillfället äter jag bragokex och laddar med ett stort glas mjölk.
Ska väl kasta mig i badkaret en stund för att vara fit for fight tills mammsen kommer.
Jag måste ha världens underbaraste mamma!!

Kvällen igår va ett smått kaos, men hellre lite skit i hörnen än ett rent helvete.
Det ordnade upp sig vid tolvtiden och vi fick sagt vad det egentligen var vi ville säga varandra och sedan var det lugnt.
TACK!


Hopp i badet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0