JUST NU

Hittade denna hos Carro:

Var är din mobiltelefon?
På andra sidan sängen tillsammans med sin kompis "arbetstelefonen"

Var är din (o-)äkta hälft? Mojjo? Hon sover mellan mig och telefonerna.

Ditt hår? Rätt ruffsigt efter knugg mot kudden.

Din mamma? Min mamma är nog hemma hos sig och stickar någon liten tröja eller strumpa åt Alice.
Din pappa? Ganska kall men ändå jordnära.

Syskon? Ja, jag har ett.. vad är det med honom? (Lite konstigt upplägg på frågorna)

Det bästa du vet? Att krypa upp i soffan och njuta av min lilla familj.

Din dröm inatt? Minns inte min men jag vet någon som drömde om Telias mobila bredband. HAHA!

Din dröm/ditt mål? Närmast nu är att lägenheten i morgon är lika bra som jag föreställt mig.

Rummet du är i? Sovrummet.

Din hobby? Träna hund, de lilla jag hinner. Måla och fota.
Din skräck? Mörkt djupt vatten.

Var vill du vara om 6 år? I ett hus med en "sällskap" och kanske en till "minimojjo".

Var var du igår kväll? Hos B&B och "syster H".

Vad du inte är? Bitter längre.

En sak du önskar dig? Min pappa tillbaka.

Var du växte upp? I jämtlands mörkaste skogar.

Det sista du gjorde? Skrev svaret på den förra frågan.

Dina kläder? Har jag på mig och de jag inte har på mig är i garderoben, på tork eller i väskan i köket.
Din TV? Mår bra?

Ditt/dina husdjur? Ymot sover nog här någonstans. Hör hur han andas.
Din dator? Funkar bra medans bredbandet tappar uppkoppling lite då och då.
Ditt humör? Glatt och spralligt.

Saknar någon? Det gör jag faktiskt, men jag tänker inte berätta vem. (Missförstå mig inte nu D)
Din bil? Min bil heter KNUT!
Något du inte har på dig? Jag har inga skor på mig just nu.. och ingen partyhatt, ingen bastkjol och mycket mer.

Favoritaffär? Vero Moda har jag alltid gillat, även Zara.

Din sommar? Hade kunnat vara bättre.
Älskar någon? Ja, de är några få, men Mojjo mest.
Favoritfärg? Grön.
När skrattade du senast? Halv åtta ganska precis.

När grät du senast? I förrgår efter en rätt vass diskussion ...Tror jag. De va iallafall då Mojjo plåstrade om mig.


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Fin header! :)

2008-11-19 @ 16:34:28
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/
Postat av: Alex

Ja sjuk e ja juh, och varför kan jag inte få låta hela världen se min underbara personlighet? Men fick höra nått super sött av en person när han fick höra eller läsa om det hela. Vafan de är juh bara ja som får vara dum emot digxD Äsch de lät mycket sötare när han sa de och inte när ja har omformelerat det hela.

2008-11-20 @ 12:35:48
URL: http://larssonalex.blogg.se/
Postat av: Therese

Tackar tackar =) Haha, ja det hade inte varit fel med lite sång =D

2008-11-20 @ 12:36:24
URL: http://silverblixten.blogg.se/
Postat av: Therese

Haha, men det var kanske tur att han inte var blond och långhårig då =D

2008-11-20 @ 12:46:12
URL: http://silverblixten.blogg.se/
Postat av: Alex

LÅt mig gissa att de var G?!? VAfan menar du?

2008-11-21 @ 11:36:17
URL: http://larssonalex.blogg.se/
Postat av: richard gere

du kan ju inte skriva så där.........

d låter ju som att jag inte gör annat än att stå på din balkong! verkar ju pervers juh:)

2008-11-21 @ 15:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0