Med andra ord....AKTA DEJ!!!! =))

"Med andra ord....AKTA DEJ!!!! =))"

Fick det här avslutet på en kommentar från kusin J. Skrattade lite gott åt de.
Det är (höll på skriva tyvärr) inte jag som träffat en kille som haft den ursäkten. Det är faktiskt en vän till mig denna gång.
Ibland önskar man att karlar kunde skylla på något sånt, men ICKE! Jag har inte funnit någon som har en enda bortförklaring till varför man inte ska få leka lite. Det är tydligen vi kvinnor som är expert på bortförklaringar för att slippa sex. Förstår de kvinnorna efter den här natten då jag varit vaken hela natten pga Mojjos mardrömmar.
Så trött och slut som jag är efter den här natten så skulle jag skylla på trötthet, huvudvärk, mens eller varför inte att jag tagit en spruta så jag inte kan ha sex *ler*. Mer troligt att det skulle komma från mig än någon kille jag dejtar. HAHA!
Känner att detta inlägg börjar urarta. Går och busar med Mojjo istället som springer fram och tillbaka mellan köket och sovrummet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0