Min räddare i nöden..

Min skugga i natten, min ostbit på mackan... Min kusin J!
Hon kommer alltid med kloka kommentarer när det gäller sjukdomar mm här på bloggen. Glad att jag har henne.
Sökte henne idag ang en annan "sjukdomsfråga".

Finns det någon spruta för människor som vistas utomlands där man måste avstå från sex en längre tid efter själva sprutan tagits?

Nu tänker jag även försvara mig på "bullen-vis". Det är inte tjejen som skrivit inlägget som har ställt frågan..
Mamma, jag lever fortfarande i Celibat! Inget sex före äktenskap.. Jag har bara haft sex en gång och då blev Mojjo till.
Nä, skämt och sido. Finns det en sån spruta?! Jag har svårt att tro de men jag är ingen läkare.

Kommentarer
Postat av: bgn

VA????? Men man kanske måste avstå från sex om man har varit utomlands och dragit på sig någon könssjukdom??????

2008-11-14 @ 07:50:43
Postat av: äcklad

Men tackar...USch! UM nästa då...

2008-11-14 @ 14:54:27
Postat av: Kusin J

Typ.....NÄ!! Jag har då jobbat ett antal år innom just det ämnet, men har då ALDRIG hört talas om att man måste avstå från sex pga att man tagit någon spruta?!?! Frågan är ju VAD den personen har dragit på sig och VARFÖR har personen i fråga fått en spruta?? Man tar ju sprutorg INNAN man åker utomlands, inte efter!!

Kan kanske bero på vilket land personen har visstas i, men det låter väldigt mystiskt. Jag har träffat ett antal pat. som har visstas utomlands, men inte har dom fått sprutor bara för att dom har varit utomlands.

Med andra ord....AKTA DEJ!!!! =))

2008-11-15 @ 01:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0