Nickelodeon och Norra Brunn!

Sitter här och ser på Nickelodeon med Mojjo. Har tänt ljus i hela vardagsrummet och en rökelse som får mig att bli helt knostrig. I köket står kycklingen och tinar för att senare åka in i ugnen tillsammans med en massa annat gott.
I tvättstugan väntar en tvätt som jag snart skall gå och ta reda på och i diskstället står disken som är ren och fin.
Skänt att få en massa gjort men ändå kunna slappna av med Mojjo i soffan.

Fick ett samtal från en 0660-nummer för en stund sedan. Svarade förvånat och insåg att det var T3 som ringde.
Blev så glad!
Han och Camulla var på väg till S-vall för att dricka lite gott och fira "Kusinen/Exet". Lite tråkigt såna här gånger att man inte kan följa med men jag har sett fram emot en kväll med Mojjo. Har haft en riktig Mojjo-dag idag. UNDERBART!
Men jag har saknat T3 massor, Camulla med men henne pratar jag ändå med då och då.

Igår var jag, Linéa och lite Anders på Norra Brunn. Helt underbart. Jag älskar verkligen "Stå-uppare".
Markus Palm var så enormt rolig med sina liknelser och överdrivna sketcher. Stod med ett leende på läpparna de få stunder jag inte brast ut i ett kiknande skratt.
4 december är det dags igen.




Kommentarer
Postat av: Therese

Hehe=D Hoppas du inte blev störd igår =)

2008-11-22 @ 11:52:05
URL: http://silverblixten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0