Borde jag vara glad?

EFA om ENSAM:
Jaa det är någon speciell som borde vara vid din sida en kväll som denna.
Det gör mig ont att jag var tvingad att åka efter att sett din tomma blick.
Tänker på dig./ Din vän.

Jag slits mellan glädje och förtvivlan men det ligger något i det EFA skriver.
Kände mig inte som något bra sällskap när han hälsade på. Jag är bara ledsen.
Kommer ännu en natt gråta mig till söms pga situationen.


Finns ju minst 2 människor som njuter av att jag mår dåligt iallafall.
Nu har ni 2 äntligen fått som ni velat, hopper ni känner er gladare nu än innan.
Jävla falska människor!


Kommentarer
Postat av: Mattias

Vet juh inte va som hänt men de e tråkig läsning =/ Hoppas de vänder till de bättre så fort som bara möjligt!

2008-10-05 @ 11:56:45
Postat av: EFA

Det gör mig alltid glad att träffa dig och Mojo

Det vet du.

2008-10-05 @ 12:59:38
Postat av: Mela

Hoppas verkligen att de blbir bättre för dig snart och att du kommer gå runt me huvudet högt och ett stort leende...



kramar

2008-10-05 @ 15:09:57
URL: http://skjutenskata.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0