En mysig kväll.

Va en sväng på stan tidigare idag och efter det hamnade jag hos Kusin J. Blev bjuden på mat och slappade lite i soffan medans vi såg konserten med Hannah Montana. Finns det tonåringar i huset får man stå ut med sånt.
Skjutsade sedan E1 och E2 på hockey och ramlade själv in på ett bananskal tillsammans med Mojjo.
Så det blev 2 perioder hockey iallafall. Fick även vila mitt huvud mot Tias axel en stund.... de va länge sen nu.
Jag har kanske gjort ett förhastat beslut.. men jag har inte gillat läget på sistone. Han kanske borde få en chans till...

Tyvärr förlorade Timrå men men.. sånt händer.
Hem till lägenheten och har precis kommit innanför dörren när det ringer på dörrklockan.
EFA!!!
De va EFA som kom med godis till Mojjo och en cola till mig. Jag fick även en påse djungelvrål.
Helt underbart!! GOTT!

Även fast livet är omtumlande just nu trots Tias ord så mår jag otroligt bra.
Jag har underbara vänner. Även de som ringer och sjunger en liten underlat på mitt mobilsvar och de som pratar snusk högt och tydligt i butikerna när vi är på stan. Jag älskar verkligen er!!
Hope och Trust är 2 ord som jag och Tias nu kommer leva efter.

Nu blir det snart duntäcke, glass och godis i soffan med Mojjo.
Du och jag mot världen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0