Idag behövs ingen dödshjälp..

Jag kommer dö av trötthet innan lunch.

Sitter här på kontoret och gäspar så tårarna rinner. Har varit på väg i 30 minuter och hämtat en kaffe men min Hälge-mugg står fortfarande på andra sidan skrivbordet och hånar mig. Jag orkar inte kliva upp från stolen.

Kollar igenom kalendern för idag.
Ring XX
Ring XY
Skriv offert till XX
Skrtiv offert till XZ

Väntar nog en stund innan jag börjar ringa. Kan lätt bli dumt om jag ringer och sluddrar. Man vill ju inte sälja in sig själv som en alkis.
Har med andra ord sovit jättedåligt inatt. Mojjo har sovit dåligt och någon gång under morgonen kom hon krypandes till min säng. Sedan är det kört att somna om, hon ligger bokstavligen på mig när hon sover.
Hon säger även det åt mig om jag knuffar bort henne.
-Mojjo sova på mamma!
Så kryper hon bestämt upp över halva mig med ett ben och en arm. ÅÅÅÅH!!

Gäspar så stort  att man borde kunna se vad jag åt till frukost....

Kommentarer
Postat av: / F

Tack :)

ja jag myser varje sekund med henne...´

Klart du måste få tillbaks tv:n

S

2008-10-09 @ 11:09:26
URL: http://skallig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0