Ja då va snart denna kväll slut..

Mycket har hänt ikväll.. jag fick äntligen ut mig det jag velat säga i ca en vecka och han tog det bra.
Känner mig som en elak och hemsk människa, hatar att såra människor.

Har även suttit och hinkat kaffe i mängder, sms:at med vänner och låtit en tår falla.

Just nu ligger jag här på sängen och skriver, har legat och stirrat i det mörka taket i ca 30 minuter och undrat vart livet skall ta fart nu.. vad kommer hända? Vad ska jag göra?
Det får ordna sig till det bästa helt enkelt. Nu har iallafall trycket släppt från hjärtat och nu återstår bara resten.

Nu ska jag gå och äta något. Kanske lägga in bilderna som tagits de senaste dagarna i datorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0