Attans telefonoperatörer..

Jag blir tokig på dessa teleoperatörer.
Får ju aldrig mailet jag sitter och väntar på.
Försöker även ringa kunder men alla är på lunch till 13. Inte så konstigt om man inte arbetar på byggen.

Jag får roa mig med dessa iställer.

Fem saker i min frys:
Bacon
finns alltid hemma, det kan man inte vara utan.
Glass är en annan sak som jag aldrig är utan. Har även fyllt upp Tias frys med det nu.
Köttbullar till Mojjo eftersom det är det bästa hon vet.
Dammsugare som jag fått av fredde. GOTT GOTT!
Bröd. För att jag skall slippa åka och handla jämt och ständigt.

Fem saker i min garderob:
Svarta linnen
finns det gott om.
Svarta skjortor i olika modeller. Bra att ha på jobbet.
Jeans är ett måste.
Finbyxor. Både svarta och grå. Använder de svarta idag.
Stickade tröjor är bra nu när det är ruggigt och kallt ute.

Fem saker i min väska:
Dust IT
, ett måste i mitt liv just nu.
Tuggummi. Beroendet har inte släppt ännu.
Mojjos rosa strumpor med hjärtan på. Fråga mig inte varför.
En till liten väska men smink mm.
En rosa foppatoffel i Mojjo-storlek. Hittade den under Tias soffa när jag städade i helgen.

Fem saker i min bil:
Varningstriangel
. Det måste man ha i bilen enligt bilbesiktningen.
Skivor med bra musik som Tias fixat.
En hund som inte ville stanna hemma i morse.
Ett handledarbevis så Alex och jag kan övningsköra.
Säkringar eftersom jag inhandlade det förra veckan.


Kommentarer
Postat av: Efa

Alex köra bil låter farligt

2008-09-15 @ 14:15:52
Postat av: Anonym

Men hallå där! Jag är super duktig. och vem är du som fråga sätter mina kör egenskaper? Hmm, hur är dina egna om jag får fråga?

2008-09-15 @ 21:03:43
Postat av: Efa

Du skulle bra veta lilla gumman.

2008-09-16 @ 10:51:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0