Dagens 080903

Kläder: Blå jeans - BikBok, Svart rockerlinne - HM, Svart stickad tröja - HM, Ljusblå strumpor - Ica MAXI.
Smink: Ingen alls eftersom jag är sjuk och kliar mig i ögonen hela tiden.
Frisyr: 2 mindre fina flätor.
Bild: En bild sedan gatufesten på Alex och mig. Det här är min gumma!


Läsning: Ett mail från TF ang en kund.
Låt: Ja, vad ska vi ta idag.. En riktigt go låt från Daughtry kanske.



Mat: Kebabtallrik tillsammans med Linéa.
Vill ha: Halstabletter, värktabletter och en varm säng.
Favorit: Varm choklad från automaten i fikarummet.
Köp: Halstabletter och C-vitamin.
Humör: Kanonhumör trots feber och snorig näsa, huvudvärk och ont i kroppen.
Göromål: Packar sakta men säkert ihop, avslutar det jag håller på med.
Borde: Ringa en massa samtal men kan inte som jag låter nu.
Längtan: Tills jag kommer till Tias och får mat.
Beroende: Just nu Tias, annar hade jag svultit ihjäl.
Roligaste: Snabbfikat med Kusin J. Tycker så otroligt mycket om henne.
Tråkigaste: Förkylningen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0