Dagens göromål..

Just nu väntar jag på att tvätten skall bli klar.
Medans jag väntar på den viker jag om alla kläder i mina och Mojjos garderober. SKOJ?!
Jajamensan, nästan lika skoj som att gå naken i en snårskoj.

Det enda roliga med detta är att jag smygäter Mojjos tablettaskar som hon inte vet att dom ligger i skafferiet.
Hon går just nu runt och säger att den enda kitty-tröjan är ful och den andra är fin.
Hmm.. modemedveten redan?? NÄÄ! Hon tar på sig det mamma köper. *ler*

Nu ska jag ta och vika klart kläderna och sedan åka och fortsätta städa hos Tias.
idag är det storstädning.

Kommentarer
Postat av: bgn

Är han rädd att svärmor skall titta in i helgen?

2008-09-16 @ 16:50:28
Postat av: K

Du som inte skullle städa!!!

2008-09-16 @ 20:51:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0