En underbar natt..

Åh! Inatt har jag sovit som en stock från och med att jag la huvudet på kudden.
Känns som de var en hel del som släppte från mitt hjärta i går. Dock inte den fysiska värken.
Tror det är nått som är riktigt fel nu. Har fått massor med problem den sista tiden.
Tias får skjutsa in mig till sjukan när jag ligger på golvet med hjärtstillestånd. Tyvärr är jag en sån där människa som tror att allt ordnar sig av sig själv. Äh, de går över...
Men jag har lovat mig själv att om de inte blivit bättre efter denna vecka ska jag gå till läkaren. Börjar bli rätt olidligt.
Samt att ryggen krånglar. Känner mig som en 90 årig kärring, det är bara rulatorn och de skrikiga kjolarna som fattas.
Kände hur jag drog mig mot Agda och Torborg 87 respektive 89 år på stan igår eftersom jag passade mer in i deras gäng än bredvid Linéa 23 år.

Nu tänkte jag skriva en massa kryptiska meningar om gårdagen men jag orkar inte.
Ni får fantisera själva.

Igårkväll fixade vi iallafall till barnens rum. Dom fick en ny säng och öppnade upp mellan barnrummet och sovrummet.
Det blev kanonmysigt.
Nu ska jag hämta en kopp kaffe och göra en ryck på jobbfronten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0