GS och frågor..

Hmm... Denna GS gör mig tokig. Från Hammarn.. jo man tackar. Vettigt folk finns det inte gott om *ler*
Försöker komma på vem det kan vara men kommer inte på det. Fick dock lite hemlängtan.

I övrigt så har tankarna och funderingarna fortsatt under dagen. Vet snart inte vilket ben jag ska stå på.
Varför kan saker och ting inte bara vara svart eller vitt ibland?! BAJS som Mojjo skulle sagt.

Ja, ja.. jag förgyller min egen kväll med lite frågor.

Vilken är din favoritkaraktär i Star Wars: Luke Skywalker såklart! Han va ju drömkillen när man var liten.
Tycker du att du är attraktiv: Ibland, när man får höra vackra ord av sin partner.
Vad är du allergisk mot: Ja men har det inte på papper så det är inget jag orkar bry mig om så noga.
Får du dåligt samvete efter du ätit kött: Oh nej, döda älgbebisar smakar gott i munnen.
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat: Markus kanske, de heter min bror.
Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa: 3 st, fick ju en nyckel till häromdagen. GLAD!
Vilken svordom använder du mest: Attans och den används ofta,
Äger du en iPod: Nej, jag vet knappt vad det är.
Vilken tid är din väckarklocka inställd på: 06:30, har ställt tillbaka den 15 min för att få lite mer tid.
Hur många resväskor äger du: 1 bag från jobbet.
Var köper du dina matvaror ifrån: Olika ställen, Lidl, willys, maxi och ibland kvantum.
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden: Oh ja, älskar att fota.
Har några av dina vänner barn: Ja, i min ålder har nästan alla barn.
Har någon någonsin kallat dig lat: Jag tror min mor gjorde det under tonåren men inte efter de.
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu: Tror att det är Curly Sue som spelas när jag startar bilen.
Föredrar du vanlig eller chokladmjölk: Choklad, alltid CHOKLAD!
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan: Ja, mina egna hemligheter för Tias.
Vad åt du till middag: Pommes och korv med hemmagjort dressing.
Använder du huvtröjor: Äger 2 egna men stjäl mer än gärna Tias nya adiddaströja.
Har du någonsin deltagit i en demonstration: Ja, när jag va liten på första maj,
Vem var den sista som ringde dig: Fredde, som jag glömde ringa tillbaka till.
Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält: Inget, jag fastnar vid chokladhjulet.
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig: Det gör dom alldeles säkert. Kram på er, ni vet vilka ni är.
Vilket riktnummer befinner du dig i: 060
Tittade du på tecknat när du var liten: Ja, det är jag ganska säker på, minns dock inget speciellt.
Hur många syskon har du: 1 helsyskon och 4 extra på mammsens sida. Så har vi min bonus.. Linda.
Är du blyg inför det motsatta könet: Tyvärr inte, kanske hade varit bra om man va de ibland.
Äger du några band t-shirts: Inte nu längre, men det har gått en del sånna genom min garderob.
När flög du senast? I maj mellan Sundsvall och Stockholm.
Hur många stolar står kring ditt köksbord: 4, 3 vanliga och en tripp trapp trull-stol.
Pratar du några andra språk: Engelska, Norska, Tyska och Franska. inte alla flytande.
Diskar du din egen disk: Ja vem ska annars göra de?
Har du gråtit offentligt: Ja, det tror jag. Men det var nog länge sedan.
Försöker du alltid lära dig nya saker: Ja! Jag vill alltid utvecklas.
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar: Jag är väldigt nära på att göra min efterlängtade tatuering men just nu tittar jag trånande på Tias heltatuerade armar.
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten: Borde och borde? Nä men det vore trevligt.
Kan du kasta macka: Jajamensan! Långt med många stuttsar.
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet: Matte, svenska och bild.
Gillar du att flyga flygplan: Ja och jag är sjukligt förtjust i luftgropar.
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner: Ärlighet.
Har du någonsin blivit attraherad av någon oattraktiv: Oh ja, Utsidan ger insidan en chans, men insidan ger utsidan sin glans.
När sov du senast på golvet: SKOJ! Håna mig bara!... i natt.
Vilken är din favoritdrink: Orgasm, ja.. det är en drink.
Gillar du din boendesituation: Ja, men just nu är det lite haffsigt med den delen.
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera: Finns inte så många timmar på ett dygn.
Äter du frukost dagligen: ALDRIG! Frukost intas tidigast 4 timmar efter uppvaknande.
Är dina dagar fullbokade och stressiga: Ja, de är ganska fullt de närmaste veckorna.
Vilken är din favoritfrukt: Äpple tror jag.. eller vattenmelon.
Tror du på liv på andra planeter: Ja, men inte överdrivet mycket.
Tror du att Gud är man eller kvinna: Tror inte på gud alls så de kan vara precis va de vill för mig..
Hur valde dina föräldrar ditt namn: Från Emil i Lönneberga kanske?
Gillar du senap: Ja till julskinka.
Skulle du säga att du är trendig: Oh ja, alltid de senaste modet..eller?

Kommentarer
Postat av: Anonym

rimmar illa med ärlighet som viktigaste personlighetsdrag hos din partner.

2008-09-15 @ 11:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0