JAG NOMINERAD?

Min blogg har blivit nominerad av Lotta.
Jag blir varm i hela kroppen. TACK TACK TACK!





1. Den nominerade får lägga upp bilden på hans/hennes blogg.
2. Länka till personen du fick den ifrån!
3. Nominera minst 7 andra.
4. Länka till dom i inlägget.
5. Lämna ett meddelande på den nominerades blogg.



Och mina nomineringar är;


1. Nevnarien - Min favortitblogg. Älskar hennes bilder och illustrationer.
Kan inte finnas någon som missar denna blogg.
2. Babbi - En gammal bekant från Sollefteå. T
yvärr är bloggen låst och det är en förlust för alla som inte kan läsa den.
3. MangeMyt - Mannen, Myten.. MangeMyt!
Lyssnade på hans musik, Mojjo kastade gurka på honom, vi bytte nr och nu följer jag hans blogg.
4.
Lilija - Hittade hennes hemsida för en himla massa år sedan. Har stannat och följer hennes blogg där hon skriver om sitt liv, om div djur och sin Bäris.

5Emelie - Min kusins dotter som skriver om diverse konstiga händelser i en students liv.

6. Trileia - En av de underbaraste vänner jag har. Hon förgyller min vardag med små anekdoter ur hennes liv.
7. Kusin J - Min underbara kusin, ej mor till Emelie men moster.
Hon skriver om sin vardag med 3 barn och en man som jobbar i Ryssland.


 


Kommentarer
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

Tack så mycket :D

2008-09-10 @ 20:48:02
URL: http://nevnarien.se/
Postat av: paulina

läser inte någon av bloggarna där, kanske ska börja göra det :D

2008-09-10 @ 22:30:55
URL: http://colaburk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0