Jämförd med en bil?

bgn om Jobba med feber.. DUMT!:
Du verkar ju var inställd på hocky i stället för sängen. Var rädd om kroppen du har bara en, och det är inte säkert det finns dom reservdelar man behöver ibland.


Det räcker med att bilen måste besiktas om. Jädra "Binnelede"! (Läs Spindelled på Mojjo-språk)
Jag tar det lugnt, du behöver inte oroa dig mammsen! Jag måste hålla igång medans jag kan, jag ska vila när jag blir gammal.
Man sitter ju still, mestadels, när man ser på hockey. Flaxar lite med armarna och skuttar upp och ner ibland men det överlever jag nog. Det är nog inte värre än att jaga Mojjo när hon klättrar runt hemma.

Nu ska jag ringa några fler samtal innan det bär av hemmåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0