Löning..

Idag har jag varit och inhandlat lite smått och gott tillsammans med Linéa.
Skulle klacka om mina stövlar men det var billigare att köpa ett par nya.. så det blev ett par nya stövlar.
Och en tröja på rea. Nu tänker jag inte handla mera "skräp" denna månad, nu är det mat som gäller.
Pengarna som "blir över" tänker jag spara till en möjligt kommande resa. Vi får se hur det blir med den.

Just nu sitter jag här i soffan och lyssnar på tidigare nämnd låt och saknar sällskap.
Vill ha kaffesällskap, gärna med något gott att äta till. Se en film eller nått..
Åh uttråkad!!

Kommentarer
Postat av: Svarta trissan+0

kaffe ELLER KAFFE?

2008-09-25 @ 20:19:27
Postat av: GS

Tack! Bara för att du skrev ordet kaffe så blir jag tvungen att koka en panna.

2008-09-25 @ 21:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0