Min mamma är världens sötaste mamma!

Min mamma har inte insett att jag blivit vuxen.
När jag var 20 och rymde till Malta lät hon mig leva mitt liv lite som jag ville.
Hon ringde inte varannan dag och kollade läget eller visade sin oro för vad som skedde i mitt liv.
Berodde detta på att jag bodde 350 mil bort?
För när jag flyttade hem då började hon vara "mammig" igen.
Idag är jag 28 år och hon ringer och kollar hur jag och Mojjo mår, skäller på mig när jag inte tar vara på mig själv..
som tex nu när jag är småsjuk hela tiden. Då blir min mamma en moraltant.
Men min mamma är den underbaraste mamman som finns. Hon ser till att jag har det bra även om jag är vuxen.
Jag kommer alltid behöva min mamma!


ÄLSKAR DIG!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Och jag kommer aldrig att sluta vara mamma så det är lika bra du vänjer dig. Du kommer att bli likadan när Moa blir stor

2008-09-22 @ 18:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0