ONT!

Då hade jag ont i huvudet idag igen. Kanske borde pallra mig iväg till Rambolls reception och hämta alvedonen som undervara "EFA" lämnat där åt mig. Har snart ätit upp de jag fick av honom i förrgår på lunchen.
Börjar bli trött på att alltid ha ont i huvudet samt orolig eftersom min far dog av en hjärnblödning.
Kalla mig gärna nojjig, jag tål det.

Jag ska snart gå en sväng med Ymisen så jag får lite frisk luft och så han slipper bajsa i bilen.
Han bajsade tyvärr inne på flera ställen inatt, lillkillen är dålig i magen.
Men fan tar honom om han bajsar i min bil igen. Då säljer jag åbäket.

Sedan blir det lunch med Linéa på stan. Sitter här med hennes portkod skriven på handen.
(Precis som man gjorde när man körde på rycket i GBG, ni som jobbade där minns.)
Skall hämta henne vid 12 så det börjar närma sig.





Dålig bild på Mamma S med "skallebank"... och ruffisigt hår.

Kommentarer
Postat av: Trileia

Hade jag bara haft en biljävel hade jag kommit ut med en hel näve alvedon till dig.. jag har så jag kan starta apotek snart.

2008-09-18 @ 11:50:03
URL: http://trileia.blogspot.com
Postat av: Fröken Trubbel

pallra dej till doktorn istället - det är bättre än piller om man är orolig över huvudvärken.

2008-09-18 @ 11:58:13
URL: http://trubbelochlivet.blogspot.com
Postat av: Malin

Om du absolut ska äta piller i stället för att kolla upp vad det är så testa att ta lite olika sorter. typ treo ena gången och alvedon nästa... brukar funka. krya på dig!

2008-09-18 @ 12:11:46
Postat av: bgn

Stressar du för mycket? Ta och börja tänka lite på dig själv, kanske. Man kan inte finnas till för alla.

2008-09-18 @ 17:44:43
Postat av: GS

Lyssna på din mor nu! Du har också ett liv

2008-09-18 @ 22:24:37
Postat av: K

Som jag sagt tidigare du har en vis mor du ta hand om dig själv ta dig lite egen tid och slappna av.

2008-09-19 @ 09:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0