Roligt? NÄ!

Gör såhär:
1. Ta fram din mobil
2. Bläddra igenom din inkorg
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et
4. Gör likadant på varje fråga

Jag skrattade några gånger när jag fick mina "svar":

1. Vad skulle du säga om din pojkvänn var otrogen mot dig?
Vem sa att du skulle få va utan?
2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Kom ihåg att jag sa att jag går vidare.
3. Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?
Och jag är trött på gidder.
4. Vilket sms blev du mest berörd av?
...
5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Älskar dig!
6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Möte
7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
Lust att äta lunch tsm?
8. Vad vill du höra mest av allt?
110100 tror att Mamma S är en snäll och ödmjuk tjej med hjärtat på rätt ställe.
9. Vad skulle du säga om du fick MVG i alla ämnen?
Jag vill vara med dig.
10. Din romantiska replik?
Djävla...Fan va jag hatar dig.
11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
Jag orkar inte resa mig mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0