TACK ANNELIE!

Jag tänker tacka Annelie här eftersom vi pratar med varandra så sällan men jag vet att du alltid läser bloggen.
Jag läste din kommentar och tog bort den pga att den möjligen kan reta fel personer. (Vet att du förstår vad jag menar).
Jag är evigt tacksam för att du finns i mitt liv och stöttar mig när jag har det jobbigt.
Du och Tias är de 2 som just nu vet vad som sker och ni båda är helt underbara.

Jag älskar dig Annelie!
Önska du kunde finnas här och dricka kaffe med mig när jag behöver prata av mig.
KRAM!

Kommentarer
Postat av: Graniz

Jag vet juh ingenting jag... Sånt är livet...

2008-09-14 @ 18:46:25
Postat av: Annelie

Detsamma gumman önskar att jag bodde i porten brevis eller nått.. bara kunna hoppa över p åen kaffe o snacka lite..



ÄLSKAR DIG FÖREVIGT!

2008-09-14 @ 20:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0