Alla vägar bär mot Matfors.

Idag har jag spenderat en hel del tid hemma i soffan och bara myst. M.Y.S.T!!!
Men jag har även varit ute och åkt lite bil med Alex. Hon har blivit riktigt duktig. Idag åkte vi till Matfors fram och tillbaka och hämtade 17 burkar med kakor. GOTT! Ska nog köpa ne burk av henne.
Det märks att hon börjar förstå hur det fungerar att köra med manuell växellåda. Hon är så duktig min lilla bonusunge.

Men nu är vi hemma igen och det vankas gårdagens pizza. Har precis läst lite bok för Mojjo samtidigt som vi tittat på mumintrollet. Inte min favorit men jag behövde få Mojjo att sitta still en stund och inte stå och dra mig i byxorna.

HAHA! Hon sitter här bredvid mig i soffan nu. Helt plötsligt spottar hon ut de 2 tuttarna som hon tuggat på en stund och skriker rakt ut
-FY FARAO VAD DOM VAR ÄCKLIGA!
Kan inte annat än att skratta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0