Ännu en solig dag i Sundsvall.

Imorse åkte busungarna till sin mormor och morfar så just nu är det väldigt tomt här hemma med bara Mojjo som tjatar om de andra 2. Det märks hur mycket hon saknar dem.

Idag har vi varit en snabbis på vårmässan, inget nytt sedan igår. Sedan åkte vi på stan och åt på Mc Donalds. Efter det blev det även glass. Jag har lärt Mållgan vad en Pumba special är. GOTT GOTT!!
Efter det bar det av till "ap-markus", Mojjos morbror, för att hämta min döda fars deklaration. Denna syssla ligger på mig och jag är nog den enda i världen som tycker det är roligt att deklarera.
När vi kom hem blev det en öl i solen på balkongen och nu ligger jag och Mojjo och gosar lite i soffan medans Mållgan lagar mat. GOTT GOTT igen.

Oj va tomt det är utan busungarna. Saknar dem redan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0