En dag fylld med underbara människor.

Idag har jag träffat ovanligt många vänner. Hur har jag hunnit med mig?
Jag har haft en del underbara stunder under dagen. Mår så otroligt bra!!

För en stund sedan ringde de på dörren och in kom P. P som i familjen PUCKOs yngste medlem. Han har inte hälsat på mig sedan i somras så det var en glad överraskning. Han satt och surrade en stund medans jag diskade upp disken som hånat mig i 2 dagar. Både Mojjo och Ymot blev helt lyriska av att få besök.
Mojjo skulle visa sin "Nya?" säng för P och sa stolt.
-Den här har jag fått av mina föräldrar, mamma och Alex.
JASSÅ! Det är tydligen något jag missat, men helt plötsligt har Mojjo en mamma och en mamma... NEJ NEJ NEJ!
Något blev fel i planeringen. Och för att klargöra detta..

ALEX! JAG ÄR INTE RIKTIGT LAGD ÅT DET HÅLLET!
Jag föredrar män..

Kommentarer
Postat av: Alex

hahha jo de vet jag nog! hahha,

2009-04-07 @ 17:21:14
URL: http://larssonalex.blogg.se/
Postat av: bgn

Om jag inte minns alldeles tokigt så var väl P där när Moa fyllde år??????

2009-04-07 @ 19:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0