En tanke till Robert.

När jag var liten jobbade min mor som dagmamma. Vå hade 2 bröder under en ganska lång tid hos oss.
Lillebror var alltid så besatt av dammsugare. Minns det när mamma nämner det. Han gick alltid och öppnade städskrubben och skulle titta på dammsugaren. Dessa 2 bröder var nog de dagbarn jag kommer ihåg mest eftersom våra familjer fortsatt umgåtts, vi har varit på semester tillsammans och jag och storebror höll ihop rätt mycket under låg och mellanstadiet.
Idag fick jag veta att lillabror gått bort. Faller en del tårar när jag tänker på honom.
Även om kontakten bara varit lite sporadisk på facebook sista åren eller ett hej, hur är det med dig när man sprungit på honom på byn så kommer man alltid komma ihåg honom.
De flesta av våra dagbarn blev ju som en del av vår familj under dessa år.

Jag tänker på dig Robert! Jag tänker på hela din familj...
Massor med kramar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0