En underbar vän.

Sitter här under täcket i soffan. Bredvid mig halvligger en av mina bästa vänner, Tjohanna.
Både jag och Mojjo älskar denna människa. Hon är otroligt go och snäll och en sån människa man vet att man kan prata med allt om. Hon tycker inte att något är konstigt. Hon dömer ingen, men är gärna rak och säger vad hon tycker.
Precis det jag gillar med mina vänner.

De finns inte många människor som Mojjo känner sån trygghet med som med Tjohanna. Hon kryper upp till henne när hon är ledsen och ikväll även när hon var trött. Nu ligger hon här i Tjohannas knä och sover.
Underbart sött!



Kommentarer
Postat av: tjohanna

som facebook: jag gillar detta!

2009-05-01 @ 23:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0