Frågor

Hur mår du?
Helt underbart om man bortser från lite trötthet från dagens bus på Boda Borg.
Gör du saker som får dig att må bra?
Ja, jag gör saker för att jag och Mojjo ska må bra.
Träffar du människor som får din mage att pirra?
Ja, de gör jag väl. ??!!
Känner du dig starkare eller svagare än förut?
Jag känner mig starkare än någonsin just nu.
Tar du hand om dina vänner?
Jag försöker men misslyckas ibland, men mina vänner vet att jag menar väl ändå.
Älskar du?
Som min far har sagt: När jag älskar någon så älskar jag som som fan och när jag hatar någon hatar jag dom så in i helvete.
Håller du dina löften?
Jag lovar sällan saker men försöker hålla det jag lovar iallafall.
Längtar du? 
Jag längtar efter sommarvärmen då vi kan mysa, bada och sola.
Tänker du?
Jag analyserar mycket.
Brister du ut i öppna ärliga skratt som kommer ända från magen?
Oh ja, flera gånger de sista 2 veckorna. Mållgan lockar fram det bästa i mig.
Önskar du att det var som förut?
Absolut inte. Jag är glad att livet tagit den vändningen den har och gett mig och Mojjo den lycka och trygghet vi behöver.
Går du vidare?
Jag har svårt att släppa saker och gå vidare, jag vill gärna lösa allt innan jag lämnar det bakom mig.
Gråter du när ingen ser?
Ja det har varit mitt kännetecken. Jag gråter inte inför andra människor. Men grät inför Mogge senast igår.
Skrattar du?
Ja, väldigt väldigt ofta!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0