Hemma efter en underbar dag på jobbet.

Idag spritter jag av lycka. Jag älskar stället jag jobbat på idag. Trivs med både jobb och människor. Plus att jag fick träffa J, min gamla/nuvarande chef. Tycker verkligen om honom.
Jag fick även ett väldigt välkommet telefonsamtal på eftermiddagen som kan förändra mycket i mitt och Mojjos liv. Äntligen kanske denna tyngd faller från mitt hjärta. Jag hoppas att detta går vägen.

Nu sitter jag och Mojjo uppkrupen i soffan en stund och äter banan. Vi tittar på mumin, mamma mu och den vilda bebisen och bara myser. Snart kommer Mållgan och då blir de kanske en blåbärspaj om jag finner blåbär i frysen.
Nu ska jag fortsätta mysa med den förkylda ungen. Hon hostar så hon nästan kräks men i övigt är hon pigg.

Kommentarer
Postat av: EFA

Ni är ju hel paj.:)

2009-04-22 @ 15:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0