Hund till SALU!

Idag är min hund till salu under ett par timmar, mellan 08:00 - tills han varit snäll igen.
Det är en rottweiler på ca 60 kg med en hjärna mindre än en ärta.
Han är en familjehund som gärna sitter i knät och kramas, som gärna lägger sig på sin matte när hon inte vill vakna på mornarna. Han tycker om att släppa väder nattetid så det är ett under att matte ens vaknar när väckarklockan ringer.
Orsak till försäljning idag är att han precis stal min goda macka med ost, salami och tomat på.
FÖRBASKADE HUND!!

Kommentarer
Postat av: Robban

Äter den idioter till grannar så kan jag tänka mig att hyra den ett par timmar.

2009-04-01 @ 09:03:17
Postat av: bgn

Det beror på uppfostran

2009-04-01 @ 14:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0