Mina sinnen fulla med bruk

Jag tänker inte klart idag. Hänger inte riktigt med i vad som händer i omvärlden idag.
Skägglådan har inte alla brev i brevlådan idag. Men så är det när man inte sover riktigt på nätterna.

Pratade precis med Camulla alias Nollan och funderar på att åka till henne nästa vecka. Då är det ju påsklov för normala dödliga människor. Vi pratade även lite om helgens bravader, både på hennes sida och min. Min helg har nog varit mer givande på vissa fronter, dock så har ju hon fått åkt skoter och har underbar träningsvärk idag.

Idag fick Mojjo vara hemma. Vi ska ut och övningsköre med Alex om ett par timmar, men fram till dess tänker jag ligga kvar i soffan utan att röra annat än ringrarna som knapprar på tangenterna. Musses klubbhus får vara mitt tidsfördriv en stund. Mojjo tar ju hand om mig och matar sin trötta mamma med choklad. Har choklad i hela ansiktet. SEXY MAMA!





Kommentarer
Postat av: Trileia

Jag är övertygad om att Mojjo tänker lite längre där. I Kicks senaste blaska finns en chokladansiktsmask.. jag tror det är så hon tänker. Mamma behöver ansiktsmask idag när skägglådan hänger på trekvart.

Puss darlings!

2009-04-06 @ 10:59:45
URL: http://trileia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0