Soffpotatis

Jag och Mojjo ligger i soffan och tittar på Ice Age medans Mållgan har gått och lagt sig en stund. Helt knäckt stackarn. Tror det är bra att han sover en stund eftersom han ska jobba natt i morgon. Jag vet inte hur jag skall kunna somna utan hans armar runt mig. Jag har blivit van att få somna i hans armar och höra hans andetag i mitt öra.

Vi har köpt massor med godis, rökt kött mm för att mysa ikväll men båda är helt slut efter dagens bravader. Detta kan även ha att göra med att barnen väckte oss strax efter sex i morse. Sedan tär det nog att höra barnen busa och hålla koll på alla hyss dom gör även fast man inte tänker på det. De roliga övervinner ju tröttheten.

Blir nog soffan med bra musik och Ice Age en stund tills Tjohanna kikar förbi. Då blir de nog lite bus och skitsnack innan de blir sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0