Svar på tal

Robban om Hund till SALU!:
Äter den idioter till grannar så kan jag tänka mig att hyra den ett par timmar.


Tyvärr Robban, den enda han någonsin har bitit är mig pga en väldigt trängd situation.
Ymot är nog den snällaste "mördarhunden" som finns. Han skulle möjligtvis kunna krama ihjäl någon eller kväva sin matte när han lägger sig på henne för att få uppmärksamhet.
Men han är otroligt respektingivande och lyder mig på kommando om jag har uniform på mig. Han är till viss del skyddstränad för att bli tjänstehund men pga att jag fick min dotter vardagstränas han vara idag.
Han är min bebis och min ögonsten för det mesta, men när han stjäl mitt godis eller min favoritmacka blir jag tokig på honom.



Kommentarer
Postat av: Robban

Gaaaaah det där såg ut att göra FETT ont :-S



Men det är LITE kinky att den bara lyder om du har uniform på dig ;-) haha

2009-04-01 @ 11:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0