Vissa likheter..

Ligger i sängen och bläddrar igenom alla bloggar jag brukar läsa.

Tjohanna En av de underbaraste vänner jag har som alltid är hårt ärlig och älskvärt rar.
Nevnarien (Elin Kero) Min favoritblogg.
Blondinbella Jag vågar stå för att jag lusläser hennes blogg varje dag.
Lilija Har varit smått besatt av hennes bilder och design sedan Lunarstormtiden.. (10 år sedan)
Sex-Towa?! En underbart ärlig och sjukt sexig blogg.
Jag läser många fler men ni förstår bilden...

Tillslut kommer jag till Melas.
Mela och jag är bekanta genom killen hon var tillsammans med när vi va unga. Killen i fråga va en av mina bästa vänner på den tiden. Jag och Mela har fortsatt haft kontakt över nätet och det är jag glad för. Hon är en tjej med mycket funderingar och kloka analyser.
Nu står vi båda i liknande situationer. Vi har funnit någon som betyder väldigt mycket för oss.
Hon förklarar precis det jag känner. Längtan, frusteration, njutning och framför allt tankarna om hur något kan kännas så rätt och felfritt.
Mela, Du får mig all le, skratta och gråta med hjälp av din blogg. Jag njuter av varje ord, dina tankar och dina funderingar.
Du har alltid varit en människa jag förundrats över. Fortsätt med det!!


Kommentarer
Postat av: tjohanna

naaaw, älskvärd? du med :) lekaleka snart..

2009-04-28 @ 00:55:48
Postat av: Mel@

Men Åååå...

Blev alldeles tårögd när jag läste vad du skrivit..

Jag vet inte ens vad jag ska skriva nu.....



TACK !!!

Önskar dig all lycka tjejen.. Det förtjänar du verkligen !!!



KraaaaaaaaaaM



2009-04-28 @ 22:03:17
URL: http://skjutenskata.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0