3 barn på ca 15 kvaderat.

Jag vet inte hur stort Mojjos rum är men jag vet att det inte tar mer än 10 minuter för barnen att fylla golvet med grejor så man inte ser golvet. Jag förstår inte hur de hinner och orkar.
Den ena grinar när man säger till dem att städa, den andra skyller ifrån sig och Mojjo svarar tyket med bjebb bjebb bjebb och börjar städa. Det är en prövning att vara inne en heldag med dessa ungar.
Ja nu tänker ni säkert, då ut då..
Ja, det hade jag mer än gärna gjort men det har regnat halva dan och busungarna har ingen form av regnkläder med sig. Att gå ut i lekparken och åka rutchkana är samma sak som att bada med kläderna på. Vattenrutchkana.
För mycket vattenpölar eftersom busungarna inte heller har några stövlar.
Jag var och inhandlade skor till ungarn för ett par veckor sedan så de åtminstonde hade riktiga skor, men insett att jag även måste inhandla stövlar och regnkläder. Minsta busungen har fått ett par av Mojjos regnbyxor men de hjälper ju inte den andra. Får ta och fixa det snart innan de river hela lägenheten.

Vi har ju tyvärr ingen bil så vi kan åka och hälsa på någon heller. Bilen är med älsklingen i garaget och lagas. Han håller på byter spindelled på den. Han kan min gubbe!! När han kommer hem ska han få en stor puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0