En solig dag i Ljusdal.

Nu är alla uppe och solen skiner. Mojjo busar med Ymisen, Mogge är och besiktar bilen innan tävling och mamma och pappa Bärgare är och påtar utanför husvagnen. Imorse när vi vaknade hade förtältet rasat över stackars Ymisen. Men han verkar inte ha brytt sig så mycket.. snäll hund.
Lite tråkigt när inte resten av familjen Bärgare är med.
Bror Bärgare med familj har åkt utomland och syster Bärgare med familj skulle på dop idag tror jag.
För övrigt så är Mogge och syster Bärgare väldigt lik varandra, de han inte hålla tyst om hemligheter om man pressar dem lite. Jag som alltid har kunnat glädja mig för andra går runt och ler. ÅH VA ROLIGT!

Nu vill jag att Mogge ska komma tillbaka så jag kan få en morgonpuss och lite frukost. Sedan startar dagen med allt vad det innebär vid tävling. KUL! Både jag och Mojjo älskar det här! Förhoppningsvis Mogge också..

NU ÄR DET TÄVLING!
Nu drog de igång Lilla söta fröken fräken i högtalarna...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0