Från insidan

Ligger i Alex stora säng, den som en gång var hennes far och mors. Mojjo ska sova och vi ligger här och myser hon och jag. De kommer många tankar när man ligger här. Små minnen som innefattar Anders.
Tittar på väggen som jag och Alex målade ifjol där Anders fick dra tejp som vi inte kunde nå.
Jag vet att på andra sidan övervåningen står stolen i hans rum som han var så stolt över, hans egendesignade badrum, hans överkast som han köpte i Thailand. Känns konstigt att han inte är där. Känns lite kymigt att ligga här. Kan inte förklara varför, men de känns konstigt på något vis.

Jag önska jag kunde krypit ihop tätt tätt intill Mogge en sån här gång, men han jobbar och jag vill vara hos barnen om dom behöver mig. Nu har Mojjo somnat så jag ska smyga ner i köket igen och prata lite med Alex och Pontus innan de är sovdags. Imorgon är det ju jobb, skola och dagis igen.

Mogge! SAKNAR DIG MASSOR!


Kommentarer
Postat av: bgn

Vilken lycka att du har Mogge.

2009-08-31 @ 21:10:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0