O´learys.

Det blev middag på "Olles". Jag älskar deras mat.
Sara Satmara jobbade så Mojjo blev helt till sig. De blev bara slams hela tiden. Mogge och hon härjade som dom alltid gör. När vi ätit färdigt blev det mer bus. Tror hela uteserveringen småskrattade åt oss som vi busade.
Mojjo älskar att bli jagad samtidigt som on får en enorm panik. KUL!
Men nu sover hon helt utslagen i sin säng inne i vårt sovrum. Älskar när jag kan lägga henne här inne. Så nära.
Går upp ganska ofta när jag vaknar på nätterna bara för att snusa på henne lite...

Mogge har även varit och handlat choklad och hyrt en film. Just nu står han och fixar cola med is i köket. Han är underbar min lilla gubbe!! Nu kommer han och skall pussas. MUMMA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0