Rast

Har rast på jobbet och försöker varva ner. Jag tycker det här jobbet faktiskt börjar ge mig något. Jag tycker det är rätt skoj att prata med människor hela dagen och till mångt och mycket lösa deras problem.
Det jag tycker är roligast är att det alltid dyker upp nya problem. Jag är en sån människa som snabbt tröttnar om det visar sig bara är samma samma samma.. men här förändras ju problemen mellan varje samtal.
Sedan kan jag gnälla över lönen men jag har iallafall trevliga arbetskamrater, ett halvskojigt jobb och mest betydelsefullt av allt, jag får vara hemma med min "familj" mer än tidigare.

Jag måste även få skryta. Åt lunch med Mogge igår som ni kanske redan vet. JAG ÅR FISK!!
Och det var faktisk rätt gott. Nu har helvetet frysit till is. *ler*

nu ska jag kika igenom lita andra saker innan rasten strax är slut. HURRY HURRY!

Kommentarer
Postat av: Faster J

Åt du fisk? Grattis! VÄlkommen! Vart är det du jobbar? Inte på sec längre?

2009-08-06 @ 11:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0