Shoppat...

Idag har Mogge shoppat lite. En fläkt till sovrummet. Äntligen blir de svalt på nätterna!!!!!!!!!
Sedan shoppade han ett PS2. Jag har tjatat om ett sådant länge nu. Så innan han åkte iväg och jobbade spelade vi lite guitarr hero. Eller... jag spelade och Mogge låg och halvsov i soffan.

Är det inte konstigt att jag saknar honom så mycket när han bara har varit borta lite mer än en timma.
Tänkte egentligen följa med honom men jag måste få sova ordentligt, vilket jag inte gjort på flera veckor.
Men jag vet ju hur de kommer bli, jag kommer ju ändå inte kunna somna utan honom. Attans.

Försöker trötta ut mig själv genom att dammsuga, bädda rent i alla sängarna och busa med Mojjo.
Nu ska jag gå ut i köket och se om jag kan komma överens med disken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0