Trött i luvan

Idag är jag jättetrött efter jobbet. Hämtade Mojjo och åkte hem och la mig i soffan och här ligger jag och skrotan fortfarande. Myser under täcket och ser på barnprogram.
Mogge kommer snart hem så då ska vi ta och fixa lite mat sedan blir de slappa resten av kvällen.
Imorgon jobbar jag kväll så de blir sovmorgon och sedan mys med familjen innan jobbet hägrar.

Idag fick 8 st sparken på jobbet pga arbetsbrist. Man kanske kallar det varsel.
En av de som fick gå va min underbara vän Therese, vilket jag tyckte var väldigt tråkigt, Vem ska jag nu skratta med på jobbet. Alla goa tjejer runt mig går den sista augusti. Jag är dock glad att jag fick vara kvar.

Vi fick även tårta och muffins idag av vår underbara TC. Chokladtårta! Detta pga av det jobb vi utförde förra veckan.
De var en bra belöning eftersom hela vårt team är godisgrisar. Jag och Tessan myste verkligen på fikat i eftermiddag.
Tycker så mycket om henne.

Nu ska jag fortsätta slappa och se om huvudvärken som kommer krypande vill gå tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0