Underbar familj.

Igår när familjen Bärgare fick veta att förlovningen ägt rum fick jag självklart ett par Grattis via sms från Mamma och syster Bärgare, Det kom även ett från Timi under dagen. Men det kom även sms som jag kanske inte helt räknat med. Kan erkänna att ögonen tårades och Mogge skrattade lite glatt när han insåg hur mycket det tog på mig. Jag brukar inte vara blödig men fick hålla tillbaka tårar av lycka igår. Även min mor grät en skvätt mitt på dagen igår av lycka för mig och Mogge. Så skönt att våra nära och kära känner som de gör. Detta kan inte vara annat än rätt.

Från Mamma Bärgare:
"Alla hälsar o grattar. Tänk att de kan kännas så rätt"
"Vi tycker så mycket om dig också! Jag är lycklig att det är ömsesidigt"

Syster Bärgare:
"Så glad och lycklig för er skull. Ni är så gulliga tillsammans. Du är mer än välkommen in i familjen, fast du har varit med i familjen länge nu och hos oss ska du stanna för alltid."

Kommentarer
Postat av: Nettan

Stort GRATTIS till er båda..

Önskar er all LYCKA!

2009-08-23 @ 21:56:41
URL: http://nettans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0