Ännu en dag i murphys lag.

Jobbet idag gick kanonbra om man bortser från att jag hamnade bakom en lastbil hela vägen från start till mål. Fick åka i snöyran bakom denna lastbil i ca 75 kilometer i timmen. JIPPI!
Mojjo har varit hos sin mormor idag så jag slapp passa dagistiderna. Sjuka mormor ska inte tro att hon får vila när hon inte jagar sina egna 20 ungar. ICKE SA NICKE!
Åkte direkt från mor till Kusin J där jag skulle hämta skidorna hon lånade ifjol av familjen PUCKO.
Slutade med att pappa PUCKO fick komma och hämta mig hos Jenny för att ge mig transport.. 
Väljer att inte berätta orsaken till detta men de va nog de värsta jag lyckats med iår.
Tänk på att det är några månader kvar på året så jag har ju tid på mig att göra något värre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0