Attraktion och avel, en konstig ekvation.

Fick en del goda skratt hos Kusin J.
Jag, Kusin J och hennes dotter E1 började prata om hur det är när man fött barn och ... ammat barnet/barnen.
När jag var 20 satt mina bröst precis där som skulle, dom va runda och fina med en klyfta jag idag skulle kunna döda för.
(överdrev kanske lite men de är inte långt ifrån)
E1 påpekade att tröjan Kusin J hade på sig var hennes men att hon inte kunde ha den längre.
Vi skrattade lite och påpekade att E1 har lite större bröst än mig och Kusin J. Vi menade på att den ytan tyg som krävs att täcka E1´s bröst kan vi använda på magen, då blir tröjan lagom lång.

Tröjor med urringning blir även så urringade att man kan se om jag har navelludd eller inte. Trots att de på E1 bara visar en snygg klyfta. Är det något gud har missat när det gäller den här grejen?

Vi skall väl tydligen föröka oss. (Jämför oss lite med djurriket nu...)
Ok, brösten finns där för att ge föda till våra avkommor. Efter de hänger ju brösten oftast lite mer än vanligt.
Men det gör ju inget om man bara ska amma barn.

Nu till kruxet..
Dom där brösten lockar ju även män, och det behövs ofta en man för att göra barn, med andra ord avla.
Hur skall jag kunna locka en man med bröst som hänger nere vid knäna?
Den här ekvationen går inte ihop i mitt liv!!

Kommentarer
Postat av: Trileia

Om dina hänger vid knäna så hänger mina vid fotknölarna.. blir inget bra detta.

Men å andra sidan kan vi ju bara slänga dem några varv runt axlarna så ser vi ut som att:

1. Vi har muskler

2. Tuttarna sitter på plats.

2009-02-06 @ 13:06:24
URL: http://trileia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0