Det är en IDE, men man skulle kunna misstänka att den kommer från SATA(n)

Idag va jag in på Media Markt och Danne på Data kom springandes och berättade att han äntligen fixat en USB-kabel som skall passa min hårddisk. Testade den nu när jag kom hem från dagis. Glad i hågen för att jag trodde att jag äntligen skulle kunna tömma min gamla hårddisk på bilder, MEN ICKE!!!
Den blinkar så fint och laddar, men de händer inte mer. Har jag kanske bränt hårddisken?!
Jag har ju en SATA-dockningsstation också men tyvärr är det ju en IDE-disk jag har.
Grrrrr!! BAJS BAJS BAJS!


GBG-Jörgen, ring mig! Jag behöver din hjälp men har drulat bort ditt nya telenummer. Rym inte till tukiet innan du hjälpt mig med detta!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0